Alle vores produkter er udsolgt, og vi producerer ikke nye pålæg indtil videre.

Salgs- og leveringsbetingelser

Sidst opdateret: 04-10-2022

Herunder finder du informationer om bestilling, fragt, leveringspriser og leveringsbetingelser på Sedas Plantekøkken.

 

Bestilling

Bestillinger foretages gennem vores hjemmeside https://www.sedasplantekokken.dk

  1. Vælg varer og antal, som du ønsker at bestille og læg dem i indkøbskurven.
  2. I indkøbskurven vil du se en oversigt over dine valgte produkter. Det er også hér, at du kan tilføje en rabatkupon og tjekke leveringsprisen til din by. Indtast by og/eller postnummer og klik på “Opdatering” for at få prisen beregnet.
  3. Du kan vælge at betale med Google Pay, eller klik på “Gå til kassen” for at vælge betaling med betalingskort via Stripe (se afsnit “Betaling” for at se hvilke kort accepteres).
  4. Indtast dine oplysninger, dobbelttjek din ordre, vælg leveringstype (husk at du kan hente selv i Odense) og acceptér vores vilkår og betingelser.
  5. Godkend til sidst din ordre ved at betale.
  6. Når du har gennemført din bestilling, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Din bestilling bliver nu forberedt og snart sendt afsted til dig.

Sedas Plantekøkken tager forbehold for udsolgte/udgåede varer.

 

Redigering af ordre

Du kan altid redigere din ordre ved at gå tilbage til indkøbskurven. Fjern produkter, du ikke ønsker at bestille ved at klikke på “X” knappen ved siden af produktet. Tilføj nye produkter ved at navigere tilbage til “Shop” og tilføj dem til kurven. Indkøbskurven vil huske dine tilføjede produkter, mens du navigerer rundt på vores hjemmeside. Når du er færdig med at redigere, afsluttes bestillingsprocessen som beskrevet tidligere under “Bestilling”. Når din bestilling er gennemført og betalingen godkendt, og du har fået en ordrebekræftelse via e-mail, er du bundet af din ordre (se flere info under "fortrydelsesret").

 

Betaling og Priser

Sedas Plantekøkken modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betalingen vil blive trukket fra din konto, når varen afsendes fra vores lager.

Alle beløb er i Danske kroner (DKK) inkl. moms og alle afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for skrive- og prisfejl samt udsolgte/udgåede varer.

Kupon- og gavekoder

Der kan som udgangspunkt maksimalt bruges én kupon pr. ordre, medmindre andet er beskrevet i forbindelse med den pågældende kampagne.

Ved forsøg på at omgå dette forbeholder vi os retten til at annullere ordren. Kuponer skal tilføjes inden betalingen fuldføres på “Indkøbskurv”-siden. Kuponer distribueret uden skriftlig godkendelse fra Sedas Plantekøkken, for eksempel på sociale medier, er ikke gyldige og kan afvises eller annulleres.

Levering

Sedas Plantekøkken tilstræber at afsende ordre inden for 2-4 hverdage. Dine varer sendes med DAO, Post Nord eller GLS. Vi sender til hele Danmark undtaget ikke-brofaste øer. Vi leverer ikke til udlandet, Færøerne eller Grønland. Fragtprisen er afhængig af adressen, som ordren skal sendes til. Du kan se en oversigt nedenfor:

Levering i Odense

  • Gratis afhentning fra produktionsstedet i Odense
  • Adresser i Odense C (postnummer 5000): 39 kr.*
  • Adresser uden for Odense C (alle steder, der ikke har postnummer 5000): 49 kr.*

*Der er gratis levering ved ordrer over 399 kr.

Gratis afhentning fra produktionsstedet:

Afhentningsstedet er Dalumvej 3, 5250 Odense SV (Café L’Île). Du kan afhente dine produkter i Café L’Îles åbningstider, når din pakke er klar til dig. Du får en email, efter vi har modtaget din ordre.

Levering til byer uden for Odense:

  • Pakkeshop: 49 kr
  • Hjemmeadresse: 69 kr

Ved hjemmelevering vil vores leveringspartner levere produkterne til din hoveddør og aflevere dem til dig. Hvis ingen er hjemme, vil pakken blive leveret til den nærmeste pakkeshop eller lignende afleveringssted. Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver varerne leveret til det næst-nærmeste udleveringssted etc., hvilket du vil få besked om. Oplever du problemer, eller har du andre spørgsmål vedrørende din levering, kontakt venligst vores kundeservice.

Reklamationsret

Skulle du opleve, at der er noget galt med din bestilling (f.eks. manglende eller beskadigede produkter), skriv til os hurtigst muligt (senest inden for 48 timer efter modtagelse) på hej@sedasplantekokken.dk. Du bedes sende en kort beskrivelse samt billede (eller billeder) af fejlen samt dit ordrenummer. Afhængig af den konkrete situation kan du få varen ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen. Reklamationen gælder dog kun, hvis der er tale om en berettiget reklamation og manglen ved varen ikke er opstået som følge af slid, fejlagtig brug eller anden adfærd, der har forvoldt skade på varen. Hvis du ikke kan lide smagen af det bestilte produkt, er dette ikke en gyldig grund for reklamation.

Fortrydelsesret

Mht. forbrugeraftaleloven er der ingen fortrydelsesret ved køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug. Du kan læse mere om fortrydelsesret ved køb på nettet på den offentlige forbrugerportal.

Skulle du fortryde dit køb, har du dog muligheden for at kontakte vores support og beskrive din konkrete situation og hvorfor du fortryder dit køb. Det kan i enkelte tilfælde vurderes, at en annullering af din ordre samt tilbagebetaling af købsbeløbet er hensigtsmæssigt.

Kontakt Os

Hvis du har spørgsmål til disse Salgs- og Leveringsbetingelser, kan du kontakte os via e-mail: hej@sedasplantekokken.dk.

Sedas Plantekøkken

Kochsgade 31D

5000 Odense C

CVR no.: 42255041

Telefon: +4591949503

Email: hej@sedasplantekokken.dk